Boycott Israel !

"It's better to light a candle, than to curse the darkness"

Wednesday, March 19

AZAM SAYA UNTUK IMAM MOSCOW 2008-2010


" Menjadikan IMAM-Moscow sebuah persatuan bersiginifikasi kepada seluruh pelajar Muslim dan menggembeleng tenaga pelajar-pelajar dalam membentuk individu yang cemerlang melalui pemantapan institusi usrah sebagai tunjang utama melahirkan pelajar-pelajar berkeperibadian muslim & bakal Muslim Doktor yang soleh dan musleh, serta menyemarakkan ikatan ukhuwah antara hati-hati supaya terbina batu-bata yang menguatkan satu-sama lain "
________________________________________________________

  • Berazam menjadikan IMAM Moscow sebuah persatuan yang ada siginifikasi kepada seluruh pelajar Muslim Malaysia di Moscow ini, dan dengan kehadirannya akan terasa manfaatnya kepada kita semua melalui amal kebajikan yang dicurahkan.

  • Berazam untuk mengembeleng tenaga pelajar-pelajar Muslim Malaysia dalam membentuk individu yang cemerlang ruhnya, jasmaninya dan akalnya, agar dapat mendokong cita-cita dan aspirasi Islam.

  • Berazam untuk memantapkan lagi institusi usrah yang merupakan tunjang utama dalam melahirkan pelajar-pelajar yang berkeperibadian muslim dan seterusnya bakal membentuk Muslim Doktor yang soleh dan musleh, bukan sahaja kepada negara, malah kepada tamadun dunia.

  • Berazam untuk menyemarakkan lagi rasa mahabbah dan ikatan ukhuwah antara hati-hati kita semua dalam membentuk binaan batu-bata yang akan saling menguatkan antara satu sama lain.


Insya Allah. Saya akan melakukan terbaik bersama-sama 11 AJK yang lain nanti.


UNDILAH SAYA! Terima Kasih... =)

7 comments:

mr.identity said...

undi aweee......

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

Haziq Hashim said...

org UK bule undi ke? :D

Anonymous said...

go go awe!!

AmiE said...

Salam.

Tahniah.kerana menang undi paling banyak ;)

afiqawe said...

terima kasih semua~

Anonymous said...

huyoo~~ tahniah tahniah...