Boycott Israel !

"It's better to light a candle, than to curse the darkness"

Wednesday, April 8

My 7 April...



Alhamdulillah.

Segenap umur saya 23 tahun semalam, nikmat Islam dan Iman masih saya kecapi sehingga ke saat ini.


Jazakallah khair kepada semua yang telah mengucapkan salam dan mendoakan untuk saya sempena hari kelahiran saya dalam tahun masihi ini.

Jazakillah juga kepada isteri tersayang!


Selalu saya ingatkan diri saya dan juga sahabat-sahabat, dengan semakin betambahnya umur ini kita sepatutnya semakin bertambah Amal dan Kerja, sebab kita sebenarnya sudah semakin dekat dengan kematian itu.


Dan, Tahun ini merupakan tahun pertama saya menyambut kelahiran setelah melangkah ke anak tangga ke Baitul Muslim. Jadi, sudah tentu tugas dan peranan yang dipikul ini lebih banyak dan bertambah, sudah tentu juga azam dan misi yang ditarget lebih jauh ke hadapan.


Segala-galanya itu memerlukan kekuatan dari Allah swt.

Selagi Harapan dan Pergantungan itu hanya dengan Allah, selagi itulah ruh dan jasad ini akan dapat bekerja untukNya. Insya Allah.


ps: Maaf sebab sudah lama tidak menulis kerana kekangan masa.












Afiq Awe

8 April 2009

Moscow

3 comments:

haikadove said...

kak dayah bwat ke?
nak nak nak~!! heee=D

Hazreen Rashid said...

acece sweet la dia dgn isteri tersayang.... :))

Anonymous said...

salam~ chewah...so sweettttt!!!~ arini bday dayah j lak....awe buat kek ek? hehehe...moga berbahgia sokmo, 4ver n ever iA...slmt bekerja~ *hazreen jeles a tu? ngeh3 -afiq rushdi-